Powered By Blogger

субота, 11. јануар 2014.

Nije me bilo nekoliko dana

Prethodnih pet dana sam sa svojom decom, provela u seoskoj idili, daleko od kompjutera, zato me nije bilo na blogu. Vreme mi je tako sporo proteticalo, da sam se baš nauživala,  dok u gradu kod kuće,vreme tako projuri da prosto ne mogu da verujem kad protekne dan, kao da lupiš dlanom u dlan. Bili su Božićni praznici, ništa se nije radilo, mama je spremala ručak, pomagala mi oko dece, dok kod svoje kuće o svemu brinem sama. A nije bilo ni ručnih radova, kao što rekoh zbog praznika, i to mi je baš nedostajalo. Volim praznike, a najviše Božić, ali ne volim, kada ne mogu da pletem. :-)
Evo nekoliko sličica iz prirode, bilo nam je predivno.




Uvele,jesenje ruže.






Jaram u dvorištu, mojih roditelja.



























Ovo je jedna stara pekara.










Omiljena kokoška moje ćerke, jako je pitoma i dobra, ona je zove Tota.





















Puno šišarki na ovoj jelci, prelepo izgleda.





Naša maca, viri iz svog legla.

Do sledećeg posta 
       Jadranka               

Нема коментара:

Постави коментар