Powered By Blogger

четвртак, 16. април 2015.

Na izgled dosadan dan


Fotografija preuzeta sa interneta




 Moje današnje prepodne izgleda ovako
-Ustajanje u 7 h
-Pijem kafu, onako s nogu što bi se reklo
-Spremam indijance za vrtić
-Odlazak u vrtić
-Odlazak u labotatoriju, redovna kontrola, gvoždje stalno varira.
-Laboratorija puna ljudi, svi ulaze preko reda, ovaj put ćutim i čekam, nisam više ni trudnica, ni porodilja.
-Nakon dva sata čekanja, i slušanja raznoraznih priča, odlazak kući
-Postavljanje doručka ostalim članovima porodice
-Ostalo sve poznato, pranje sudova veša, pospremanje kuće i čuveno kuvanje ručka.
-Uz to sam stigla da presadim neko cveće i zalijem ostalo




 Procvetalo je moje omiljeno cveće.
Malo sam i plela, jer su protekli praznici, pa sada može.
Započela sam jednu maramu, čipkastim bodom.






 Prvi put pletem nešto ovako nadam se da će biti lepo.
Za vreme praznika sam malo šarala po internetu i našla dve stvarčice koje su mi se puno svidele.


Preuzeta sa interneta

Ova haljina me oduševila, baš me podseća na proleće.



Preuzeta sa interneta

Ovaj šešir me oduševio i razmišljam da uradim sličan.
Do sledećeg posta
 Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар