Powered By Blogger

среда, 29. јануар 2014.

Heklane kape

Do skoro sam obožavala da pletem, dok nisam osetila čari heklanja, u poslednje vreme češće heklam, nego što pletem.
Evo mojih heklanih kapa.




Maslinasti šešir.




Srebrna kapa od lureks konca.




Kapica za mog sina.





Žuto narandžasta kapa.




Plava kapa, nju sam ostavila za sebe, jer mi se jako svidelo, kako mi pristaje boja.






Roze-bela kapa.





 Crvena kapa.




Sovica za mog sina. Inace prva koju sam odradila u ovom stilu.





Bela kapa.





Žuta kapa, sa plavom mašnom.





Mrežasta kapa.





Teget kapa, za večernje izlaske.






Mrežaste kape za bebe.




Crvena kapa, za male devojčice.




Plava kapa sa roze mašnom.



Ljubičasta kapa.





Bela kapa.





Žuta kapica-šeširić.




Žuta kapa.





Kapa boje jorgovana od lureks konca.





Žuti šešir. Po zelji moje cerka, ona je bila kreatorka, ja sam ga samo odradila.


Do sledećeg posta
      Jadranka                                 

2 коментара:

  1. koliko različitih modela!
    meni je najljepša žuto-narandžasta :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala,puno mi znači pozitivan komentar od nekog tako kreativnog.Što se tiče narandžasto-žute kape,nju sam parala nekoliko puta,i onda sam na kraju isheklala nešto po svom nahođenju. :-)

    ОдговориИзбриши