Powered By Blogger

среда, 4. јун 2014.

Moja bašta moja mašta

Kod mene se desilo iznenadno renoviranje. Tako da ovaj post pisem vec deset dana, mislim napisem dva reda, pa sacuvam, nadajuci se da cu ga uvece zavrsiti, pa sutradan opet brisi, pa iz pocetka, i tako u nedogled.
Nemam ni sad neku inspiraciju, ali ocistila sam prasinu oko sebe, pa se samim tim lakse dise, i odmah je i raspolozenje bolje. Tako da cu pokusati da zavrsim ili napisem ovaj post do kraja, fotki imam dosta, sve u svemu radi se o mojoj, maloj basti, imala bih i vecu, ali nemam uslove, pa se moram zadovoljiti postojecom ,mada je svake godine po malo prosirujem.
Prvo cu krenuti, kako je to izgledalo u novembru mesecu, kada smo deca i ja sproveli radnu akciju, pocupali suve biljke i pokupili suvo lisce, jer pored imamo ogromnu topolu.










Pored cisnjenja, okopala sam visegodisnje biljke i zasadila seme Lepe Kate, koje mi je ostalo od prethodne godine, i verujte uspelo je, zima je bila blaga i pogodna za njen razvoj. Preko toga imali smo trulih jabuka, koje sam isitnila i napravila prirodno djubrivo.





Ovo sto svetluca u mraku je moj most pored koga zivim, ali je fotografisano bez blica, pa se nista ne vidi, samo se nazire.

A sada moje bilke izgledaju zivopisnije, evo pogledajte.

























Ovde možete videti, kako je iz semena iznad zemlje izbila biljka.





























Dve žabe koje su se ne znam kako nasle ispred moje kuce.















Kao što možete videti,jedna biljkaje procvetala, ostale su u pupoljcima, svakog dana napreduju. Imam još puno praznih saksija, koje treba napuniti.





A uz cvece ide i Zvoncica, moja cerka.

Do sledeceg posta

                      Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар