Powered By Blogger

петак, 28. новембар 2014.

Pletena haljina za devojcice

Nije me bilo dugo vremena, nesto mi internet koci, a i radila sam vise, a manje se bavila netom.
Vec duze vreme posmatram na netu fotografije pletenih haljinica, tako da se u meni stvorila zelja da napravim jednu  za svoju cerku.
Vunicu sam kupila kod bensadin art, napravila rasprodaju, ja neplanirano kupila predivo, i mogu vam reci da sam odusevljena, odmah sam mu nasla primenu.Cim sam videla St. George vunicu, odmah sam znala da cu od nje napraviti haljinicu.Ona se plete na igle br. 6-7, ja sam plelela na igle br. 5, tako da sam je brzo zavrsila. Dzepove sam isheklala i kais, a snalu sam ostavila od jednog starog kaisa, tako da je ispalo super.
Kako bih je lakse iskrojila, iskoristila sam jednu, njenu sivenu haljinu, pa sam je premerila, i izracunala sve to u petljama.
Evo kako izgleda prednji deo.




Cim sam je zavrsila morala sam da je uslikam, bilo je vece, a ja nisam mogla da docekam dnevnu svetlost.
Evo moje manekenke u svojoj haljini.





Do sledeceg posta
    Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар