Powered By Blogger

понедељак, 20. април 2015.

Orezivanje dracene

Danas sam nakon velikog razmišljanja orezala moju dracenu od dva i po metra. Gajim je već šest i kusur godina ni jednom nije orezana, samo je rasla u visinu, nije pustala pelcere, sve do ove godine.
Shvatila sam i zašto je to tako, jer sve vreme je držim iznad peći, ali ove godine zbog renoviranja i njene novonastale visine preselila sam je u spavaću sobu, koja joj je očito prijala.Bez obzira što je pustila dosta pelcera ja sam odlučila da je obrežem, jer je njena visina uzela maha i ni na šta ne liči više.
Link za pravilno orezivanje dracene pogledajte ovde.
I tako čekala sam da osvane sunčan dan i da krenem, kupila sam kalemarski vosak.



Dobila sam 26 grančica koje treba da ispelcujem, nadam se da će se moja dracena primiti.










Evo i pelcera koje je uspela da pusti u toku zime.



Vrhove koje sam odsekla sam stavila u teglu da puste žile.




Ovde možete pogledati kako je izgledala nekad, mada je još porasla.
Do sledećeg posta
Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар