Powered By Blogger

понедељак, 24. март 2014.

Flase, ovaj put nešto drugačije

Nije me bilo neko vreme, materijala ima, ali inspiracije za pisanje slabo. Kao i vremenski uslovi, tako i moje raspoloženje, šeta gore-dole, ali evo napokon sam se odlučila da podelim nešto novo sa vama.
Pred osmi mart, sem mindjuša, oslikavala sam  flaše, i mogu vam reći da sam uživala u tome.

Evo kako to izgleda.







Ova flaša je već bila neka ukrsna, na njoj je pisalo; Srećna slava domaćine, ali ja sam želela da je ukrasim na svoj način, pa sam iscrtala ove bele cvetiće na crnoj podlozi.






Ova crna flaša je prva po redu od mojih uradjenih, radjena je sa decjim pecatom za igru.






Braon flaša je radjena po uzoru na prethodnu, samo je boja izmenjena, i već je poklonjena mojoj dragoj komsinici, na otvaranju njenog restorana.







Iskreno ova mi se najmanje dopada, nekako mi je monotona, moram uraditi neke promene na njoj.







Na ovoj sam dodala jedan cvetić, ali sam je uslikala pre nego što sam je završila.






Flašica od sokića, romantična.








Bočica od sirupa.





Još jednom, moram pohvaliti svoju ćerku, ona je sredila teglicu od batove kašice.







Sve na okupu, s tim što sam uradila, još nekoliko, ali ih nisam uslikala, neke sam prodala, neke poklonila, a nekolicina čeka.
Ponovo, premalo reči, a dosta fotografija, inspiracije nema, ali ipak sam uspela makar da podelim sa vama ovo što sam izradila.

Do sledećeg posta
        Jadranka
                          

Нема коментара:

Постави коментар