Powered By Blogger

петак, 7. март 2014.

Radilo se ovih dana-mindjuse

Ko što rekoh u prethodnom postu, ovih dana sam bila vredna, iskoristila sam kišno vreme, a i dobro raspoloženje. Pravila sam mindjuše. Evo nekoliko unikatnih mindjusa, i mogu vam reci da mnogo lepo pristaju.





Žute mindjuše, radjene od svetlo žutog konca i morskih školjkica.





Nežno plave mindjuse. Sa perlicama.









Crvene mindjuše, sa belim perlicama.












Žute mindjuše sa šljokicama.














Plavo-sive mindjuše sa dva cvetića, deluju vrlo otmeno, kada se stave.







Sive mindjuše, onako su malo veće, podsećaju me na 80-te.








                                                                                                                                                                                


Tirkizne, one su mi tako nežne, slatke.









Ljubičasto-šarene, sa srebrnim perlama na krajevima.







Ove su tamno zelene boje i radjene su od lureks konca.






Slatke male, danas sam ih prodala na osmomartovskoj izložbi.







Crvene, sasvim obične, a divne su na uhu.







Sive, moju ćerku podsećaju na morsku zvezdu.







Tirkizne u obliku crvića. Nisu bas ispale najbolje, heklala sam oko žice, ali ispraviću to.







Bele, sa belim perlama, ali su malo felerične, nisu sasvim iste.:-)






Ove sam uradila pre par meseci, to su moje prve mindjuse, i drage su mi.







Malo ih isprobavam, dve različite mindjuše. 

Do sledećeg posta
            Jadranka
                        

Нема коментара:

Постави коментар