Powered By Blogger

недеља, 11. мај 2014.

Sredjivnje

Večeras sam počela polako da sredjujem svoj blog, što više pratim ostale blogove, tim uvidjam neke greske na svom blogu. Dok ne sredim svoj blog, neću vam pisati, najviše posla cu imati oko fotografija, jer na svima stoje datumi, a to mi baš ne izgleda lepo.
Da vam najavim svoj sledeći post, zavrsila sam sal (kardigan) koji radim skoro godinu dana, jer je dug i bilo mi je monotono, ali sam se zainatila poslednjih dana, i zavrsila ga. Ovako je izgledao u toku rada








Radjen je po uzoru na ovaj




Fale mi dugmići, koje već sutra kupujem, da ga fotografišem, i eto stiže.
Što se tiče, haljine  postava je sašivena, samo fale još fotografije, ne stižem, ali potrudiću se.
Do sledećeg posta
                           Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар