Powered By Blogger

петак, 11. јул 2014.

Još jedan šeširić

Nema me već nekoliko dana, nadam se da sam vam nedostajala. :-) Renoviranje i dalje u toku, tako da je internet bio u prekidu, pa sam imala više vremena za štrikanje u večernjim satima, posvetila sam se i čitanju knjiga. Inače nikada ne mogu da zaspim dok nešto ne pročitam, samo što u poslednjih godinu dana jednu knjigu čitam  po dva meseca,jer pročitam dve strane i odmah me san savlada.Dok u sam u poslednje vreme išla u krevet ranije, pa sam uspevala da pročitam više, nego obično.
Isheklala sam jedan šeširić davno obećan jednoj devojčici.





Prvo mi je moj najmladji sin ispozirao, dok šešir nije otišao u prave ruke.





Šešir je došao u prave ruke, ona je prezadovoljna.





Prsluk privodim polako kraju, i ako sam morala da ga oparam, ko radi on i greši, započela sam jedan šal, a uz njega moram i kapu. Samo da vam se pohvalim da nisam sedela skrstenih ruku.

Do sledeceg posta
     Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар