Powered By Blogger

понедељак, 3. новембар 2014.

Kako isplesti psa jazavicara

Pribor:
  • 50 g smedje vune u cetiri niti
  • 50 g zute vune sa cetiri niti
  • 20 g bez vune
  • parce bele cohe
  • parce plave cohe
  • igle br. 3,5
  •  heklica br. 3,5 
Bodovi
  • glatki bod
  • bod podvezice, niski stubic. 
Namaci 56 petlji smedjom bojo i plesti 2 cm glatkim bodom, nastaviti, zatim 1 cm bey vunom i 0,5 cm zutom vunom.
Nastaviti pletenje smenjujuci boje na ovaj nacin sledecih 60 cm. Produziti, zatim, 15 cm smedjom vunom. Onda se prelazi na oduzimanje radeci po dve petlje zajedno5 cm dok se sve petlje ne potrose. Ubaciti punjenje i po dužini usiti, na otvorenom delu uzeti petlje i smedjom bojom plesti 5 cm oduzimajuci dok se sve petlje ne oduzmu.

Usi.dvostrukom zutom vunom namaci 15 petlji i plesti bodom podvezice 35 cm. Traka se zatim oivici redom niskog stubica smedjom bojom, nabere se i u sredini i pricvrsti na sred glave da obrazuje usi.

Šape: dvostrukom žutom vunom namaci 10 petlji i plesti bodom podvezice 5 cm. Na isti nacin uraditi jos tri ista dela a zatim ih prisiti sitnim bodom.

Njuška: napraviti ćubu precnika 4 cm od žute vune pa je prisiti sitnim bodom.

Rep:
namaci 15 petlji i plesti bodom podvezice 10 cm, zatim prisiti strane tako da se dobije vrecica koja se ispuni zeljnim materijalom i prisije rep.

Oci: od bele cohe iseku se dva veca ovala a od plave cohe dva manja i od njih se naprave oci.

Ja sam umesto smedje boje koristila crnu, oci sam isheklala, tako da nisam koristila cohu, evo kako izgleda moj jazavicar, a heklala sam ga sinu za prvi rodjendan.






Ja sam ga punila raznim materijalaima, krpicama, mislim da je trebao jos malo da se napuni.

Do sledeceg posta
  Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар