Powered By Blogger

петак, 7. новембар 2014.

Pletena decja kapa u roze boji

Pre  svega, zelim da kazem da je nagradna igra zavrsena.Bilo mi je tesko pri nagradjivanju, jer je bilo malo komentara, na blogu, ali je zato moja stranica dobila dosta novih lajkova. Tako da sam odlucila da prvu nagradu dodelim devojci iz Srbije koja je ostavila komentar, ispod posta, a ostale dve nagrade dobile su zene koje su lajkovale moju stranicu u toku nagradne igre.
A to izgleda ovako:
  1. Danica Stefanovic, dobila je kapu
  2. Mira Sofranin, bros
  3. Dragica Curcic, traka za kosu
Nadam se da ce dobitnice biti zadovoljne svojim nagradama.
A sada da se vratim postu, u prethodnom postu sam vam pokazala sal, kapu i rukavice koje sam odradila po porudzbini za trogodisnju devojcicu, a tada sam dosla na ideju da napravim pakovanje, pri cemu mi je pomogla moja kreativna cerka.




Sve smo lepo slozili u kutiju, a moja cerka je nalepila masnice i ukrasila je.

Prvi put sam fotografisala postupno kada nesto pletem, pa bih to da podelim sa vama.


Prvo sam pocela da pletem kapu, isplela sam klasicnu ranflu, dve pravo, dve prvrtano, na 5. cm, sam pocela pirinac bodom. Uvek sam imala problem pri zavrsavanju kape, pa me je jedna prijateljica pletilja naucila. Kada ostane 10-15 petlji, provuci konac kroz njih i zategnuti i kapa je gotova.



Zatim sam isplela masnicu i nasila na kapu.



Petlja, petlja petljica gotova je kapica.




Zatim je usledilo štrikanje sala.




Gotov je i sal, ostalo je samo da se spoji, sal sam radila istim bodom kao i kapu, sto mozete videti na fotografijima.



Zatim sam dosla na ideju da ispletem rukavice bez prstiju na poklon.



I na kraju, evo moje zadovoljne manekenke pzira.


Do sledeceg posta
   Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар