Powered By Blogger

уторак, 30. децембар 2014.

Paketici za Novu godinu

Nova godina se blizi, koliko joj se deca raduju toliko i ja, sneg koji je pao, jos vise je doprineo novogodisnjoj caroliji.
Dok napolju veje sneg, ja stalno iznalazim nesto kako bih izasla iz kuce, stalno mi nesto treba, dok unazad deset dana, niko nije mogao iz kuce da me istera.
Volim decembar, volim prve pahulje, i dalje im se radujem kao malo dete, i srecna sam zbog toga, jer dokle god se radujem tome, dete zivi u meni.
Puno toga sam uradila u decembru, ali o tome cu vam pisati u nekom narednom postu, imala sam dosta toga porucenog, pa sam jedva stizala da zavrsim, pored pletenja i heklanja, dobila sam inspiraciju da lepo dekorisem novogodisnje pakete.
Evo neke od njih.







Ovo su upakovane kapice, za dva decaka, nadam se da ce se obradovati poklonu.



Ocekujte me uskoro.
Do sledeceg posta
     Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар