Powered By Blogger

среда, 10. децембар 2014.

Rukavice za malog decaka

Pre nekoliko dana, dobila sam porudzbinu da ispletem rukavice sa palcom za cetrnaestomesecnog decaka, kako ih nikada nisam plela dosla sam u iskusenje da kazem da ne znam to da uradim.Dok sam malo razmislila i rekla sebi ako ne probam, nikada necu nauciti, uz pomoc moje literature, brzo sam se snasla. Bicu iskrena bilo mi je malo tesko, plela sam ih vunom, tako da su mi bile potrebne deblje igle, a rukavice male, pa sam ih parala nekoliko puta.





Kada sam zavrsila rukavice, bila sam u strahu kako cu izvesti palac, u sustini to mi je bilo najlakse.




Najsrecnija sam bila, kada su mi javili da su zadovoljni, jer u sustini to mi je najbitnije od svega.
A za one koji su nesigurni u izradi palca evo i uputa.
Kada pletete palac na levoj rukavici, na kraju druge igre prebacite odredjeni broj petlji na pomocnu iglu ili sigurnosnu iglu. Za palac desne rukavice ostavite neispletene prve petlje trece igle. Nad petljama koje ostavljate neispletene, nanizite pomocne niti, odredjeni broj novih petlji. Najpre ispletite rukavicu do vrha, zatim prebacite na iglupetlje palca koje niste ispleli, a onda na svakoj strani pletece igle dodajte po jednu okrenutu pravu petlju iz poprecne niti prethodnog reda. Drugom iglom opet preuzmite novonanizane petlje iznad pomocne niti, dakle iznad otvora za palac, i pomocnu nit izvucite iz njih, tako da petlje ostanu slobodne na igli, da bi ste mogli nastaviti plesti.
Petlje na dvema iglamarasporedite na tri igle i pletite u krugovima odredjenu duzinu palca. Onada opet prebacite petlje na dve igle i za vrh palca oduzimajte u svakom krugu pletuci prve dve na svakoj igli kao okrenutu pravu petlju, a poslednje petlje pravo zajedno.
Nadam se da sam vam pomogla.

Do sledeceg posta
         Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар