Powered By Blogger

понедељак, 16. фебруар 2015.

Sasavi sal od pompona

Ovaj sal sam napravila polako na tenane za vreme praznika. Dodje dan kada ne mogu plesti ili dodje do prezasicenja ili povodom verskih praznika, ali i tada ne mogu sedeti skrstenih ruku, vec obavezno nesto odradim.
Jedno vece sam dosla na ideju da napravim sal od pompona, i to citavih 45 komada, ali mi nije bilo dosadno. Mogu slobodno reci da mi je bilo zabavno , a najvise uredjivanje, seckanje, odnosno sisanje i cetkanje cetkom.


Ovo sam napravila prvo vece, odmah nakon pridosle ideje, pa sam pauzirala nekoliko dana razmisljajuci da li u opste to da pravim, kome to treba. Ali sam se vec nekoliko dana predomislila, prevagnule su ruke koje nisu imale sta raditi.



I evo rezultata ja sam odusevljena salom.
A za one koje ne znaju ili su zaboravili praviti pompone, evo video koji sam veceras pronasla na youtubu.
Tehnika izrade pravljenja velikog pompona.

Do sledeceg posta
 Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар