Powered By Blogger

петак, 13. фебруар 2015.

Kapa i okovratnik za devojcice

Opet me nema, nije da ne stignem da napisem post, nego iskreno nekako me mrzelo da sednem za kompjuter. Nekako dan prodje brzo, da su mi dva dana u jednom, to bi mi nekako bilo bas ono sto mi treba. Za ovo vreme dok me nije bilo uradila sam dosta toga.
Ovaj post je posvecen kapi i okovratniku za devojcice od 6 do 8 godina.
Kada sam ugledala vunicu bila sam odusevljena bojom, odmah sam imala u glavi sta cu raditi sa njom.


Slican rad sam radila ovde, samo je kapa drugacija, ista mustra, a model drugaciji.




Kapa je pletena na dve igle, na igle br.5.






Slike su mi u poslednje vreme mutne, slikane su sa mobilnog telefona, tako da sam uvidela kada ih prebacim ovde da nisu jasne. Ali ispravicu gresku, narednog puta.
Do sledeceg posta
 Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар