Powered By Blogger

субота, 13. септембар 2014.

U poslednjih mesec dana

Sada cu vam kroz fotografije opisati proteklih mesec i po dana koje sam provela sa decom na selu, zbog renoviranja.Na selu i nije bilo bas zanimljivo kako sam se nadala, a sada cu vam ispricati i zasto. Nedelju dana pre mene dvoje dece je otislo samo u selo, a pre toga u nase dvoriste je doslo jedno mace koje nije bilo bas u najboljem stanju. Kako svi volimo zivotinje, hranili smo ga svaki dan, a deci smo objasnili da ne smeju da ga diraju. Medjutim, ne lezi vraze cim bi zatvorili vrata najstarija cerka nije ispustala mace iz ruku. Kada sam otisla na selo, cerka je sva bila u pecatima, srednji sin je imao nekoliko, dok je manji kasnije dobio dva. Lekar je ustanovio da to gljivice, koje zivotinje prenose na ljude.Lecenje od cetiri do sest nedelja, sto nije ni malo malo. Kupanje ujutro i uvece, mazanje alkoholom, zatim jodom, pa kremom protiv gljivica, uz to menjanje posteljine, peskira i vesa, dva puta dnevno.Ostajala sam po dva sata dok sredim sva tri deteta. Posle sam cula da su svi koji su imali kontakt sa macetom dobili isto.
Tako da nisam bila u toku sta se desavalo sa mojim blogom, a i ostalim blogerkama koje verno pratim, cim sam dosla kuci brže bolje sam procitala sta ima novo.
Dok pisem ovaj post mogu vam samo reci da sam pod temperaturom, lomi me virus i da cu skratiti pricu, ali cu podeliti ono sto sam napravila dok sam bila na selu.







 Šal sam vam pominjala u prethodnom postu,pa sam u selu zavrsila i kapu, ali sam je poklonila rodjaku iz Irske za njegove devojcice, pa sam morala isheklati još jednu istu.




Moja L.i njena Tota.









I ova sovica je bila obecana jednoj devojcici, ali je i ona otisla za Irsku, pa sam morala slicnu odraditi, jer nisam imala dovoljno konca.








 Sve kapice su izradjene od kvalitetnog plisa.
Zavrsila sam jos jednu belu kapu, ali je nisam uslikala,bice u narednim postovima, a zapocela sam prekrivac za krevet mojoj kcerki, jer ce u skoro dobiti svoju sobu.




Prsluk nisam pipala,jer mi je mama predložila da napravim prekrivac za krevet, pa sam još u dilemi sta da radim.
Toliko za veceras, docicu u brzo jer imam još puno toga da podelim sa vama.

Do sledeceg posta 
     Jadranka



Нема коментара:

Постави коментар