Powered By Blogger

уторак, 16. септембар 2014.

Leto u slikama

Leto na selu je proteklo brzo, a ujedno i lagano, vreme prolazi znatno sporije nego u gradu. Legne se ranije, ustane se ranije, tako da sam uvidela da mi taj sistem spavanja mnogo vise godi, nekako se osecam svežije, a i zdravije. Deca su uživala, ali su isto tako zaboravila na sva pravila gradskog ponašanja ( saobracaj, ulice, ljudi ). Mislila sam kada dodjemo kuci da ce biti pravi Indijanci, ali brzo su se navikli i vratili na stare kodekse ponasanja.




Jeli smo vrganje, to je inace moja omiljena hrana. Vrganje bih mogla jesti non stop.






Dok smo bili na selu, na Kopaoniku je održano svetsko prvenstvo u paraglajdingu. Tako da je gotovo svakodnevno nebo nad nama bilo prepuno paraglajdera, deca su se radovala, a i ja sa njima.Nase selo se nalazi ispod Kopaonika, nekoliko njih je imalo prinudni slet u selu.






Jedan od njih Francuz sleteo je u blizini nase kuce, pa su deca poželela da se fotografišu sa njim, jer su ih doživeli kao medijske ličnosti. :-)




R. se igra sa Lesikom, a ja pokusavam da ga fotografisem u novoj kapici.




Ovaj rad sam zapocela odavno, pisala sam o njemu ovde , pa sam dosla na ideju da napravim kapu,to je bilo predugacko, i tako je oostalo, letos sam to oparala, skratila do dužine, koja treba i napravila kapu za decake.





Moj S. pozira, kapicu ce nositi on i njegov brat.





Jednog dana sam iz sale napravila ovu beretku, na heklicu br. 6, bila je gotova za tili cas.



Do sledeceg posta
      Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар