Powered By Blogger

субота, 20. септембар 2014.

Pletenje i konci

I ako sam obecala sebi da vise necu kupovati konce, dok ne utrosim zalihe, uzalud ne mogu da odolim nikada kada vidim nesto lepo, a uz to i povoljno.Narucila sam preko neta, kod Prediva Alisa. U pitanju je akril marabu predivo.Kupila sam u crnoj i beloj boji, od crnog želim da napravim sebi jaknicu. Posto je predivo mnogo tanko, moram ga namotati u nekoliko niti, i dodati mu jos neko predivo, da bi držalo cvrstinu. To sam resila da da odradim veceras, odnosno da krenem sa motanjem.Jer od kada sam dosla iz sela nisam nista radila.




 U medjuvremenu jedna zena mi je porucila kapu, koju jos nisam odradila, ali sam zapocela, mislim da cu je u narednoj nedelji i zavrsiti. Model kape je pronasla na internetu, pa mi je poslala.





Ova fotografija je preuzeta sa interneta, a moj pocetak izgleda ovako.





Mislim da je kapa radjena iz dva dela, ako neko misli drugacije neka to ostavi u komentaru.
Za rodjendan sam dobila najlepsi poklon od svoje sedmogodisnje cerke, pola kilograma vunice u jednoj kanuri, i tamno crvenoj boji, i pride sam dobila lak za nokte.



Uz sve to osisala sam se po prvi put u životu.Eto imala sam hrabrosti da dozvolim frizerki da mi osisa moju dugogodisnju dugu kosu.



Do sledeceg posta
           Jadranka


Нема коментара:

Постави коментар