Powered By Blogger

недеља, 25. јануар 2015.

Heklana beretka i sal - okovratnik

Pre nekoliko dana sam pazarila divnu vunicu, boja bas po mom ukusu, pravih jesenjih. Vunica je jako tanka, ali ima veliki procenat vune u sebi, tako da dok sam kupovala nisam imala ni najmanju ideju sta bih mogla sa njom raditi. Nisam cak ni imala ideju da li cu heklati ili strikati.




Cim sam dosla kuci pozelela sam da je probam, inace u poslednje vreme ne prodje dan da nesto ne odradim, zato kasnim sa pisanjem bloga. Dosla sam na ideju da heklam debelom heklicom, i ako je vuna predvidjena za rad na heklici br. 1.5, ja sam koristoila heklicu br. 5. Prvo sam krenula sa salom.






Modu vam reci da sam ga veoma brzo odradila, uvece uz film, sal je bio gotov.




Ujutru sam krenula sa kapom, do uvece je bila gotova.




Posto nisam imala drugog modela no sebe, cerka me je fotografisala.




Fotografija je malo zamucena, nije bas najcistija.




Cvet koji vidite na okovratniku napravila je moja cerka, to je sada njen zadatak.





Na meni je moj bolero, koga sam napokon zavrsila.




Okovratnik kao sal - kapa, samo sam probala.

Do sledeceg posta
  Jadranka












Нема коментара:

Постави коментар