Powered By Blogger

понедељак, 5. јануар 2015.

Kape za odrasle

Pre nekoliko dana jedna starija gospodja porucila mi je heklani kacket. Donela mi je svoj stari kacket, na osnovu koga bih joj ja isheklala. Kada sam zavrsila, ona nije bila bas zadovoljna kako joj stoji, pa me je zamolila da joj ispletem kapu. Moja komsinica je bila odusevljena kacketom, pa sam ga ponudila njoj da ne bih sve to parala, ali pre toga sam morala ici do radnje da vidim da li imaju jos te iste vunice.
Kako je u radnji bilo vunice, odmah sam komsinici isporucila kacket.








Kapa izgleda ovako, stim sto je gospodja nasila teget dugme, na moj predlog.








Ja poziram na fotografijama.
Meni se ova vunica dopada, ali mi je vise nekako za jaknice za bebe, jer je stvarno mekana i topla.

Do sledeceg posta
Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар