Powered By Blogger

среда, 7. јануар 2015.

Jos jedan prsluk, ali ovaj put za devojcice

Svim pravoslavnim vernicima, srecan Bozic.
Mir Bozji. Hristos se rodi.
Pre par dana moja cerka je imala jedan rodjendan kod svoje drugarice, danima me je pitala sta cu da pletem njenoj drugarici. A kod mene za ne poverovati doslo je do prezasicenja od pletenja, pa se nikako nisam mogla nakaniti poceti plesti. Dan ranije dok sam ja smislila sta cu plesti, i od cega cu vec je bilo cetiri sata popodne.




Uz sve svoje obaveze po kuci, ostala sam nocu do tri sata, ali jos uvek nisam zavrsila.




Zavrsila sam ledjni deo i pocela prednji, misleci da cu sutradan do jedan zavrsiti, sto i jesam , ali trebalo ga je usiti, ukriti konce, opheklati, a kasnije sam dosla na ideju da nasijem sljokice.




Ovde se vide boje u orginalu, jer je slikan na dnevnoj svetlosti.




Evo kako pristaje mojoj cerki. A imamo fotografiju i od njene drugarice.



Do sledeceg posta
   Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар