Powered By Blogger

субота, 22. фебруар 2014.

Žuto kao inspiracija

Jesen. Volim jesen, jesenje boje mirise i zvuke, dani su nam, nalik na prolećne, i ako je zima, a ja pišem o jeseni. Kad je klima pomrsila konce, onda mogu i ja, zašto da ne. :-)
Pitate se šta me to privlači kod jeseni.? Volim da gazim uvelo lišće, onako kad šuška, volim kada se priprema zimnica, kada je cela kuća preplavljena raznim mirisima, od paprike, kupusa, do šljiva,jabuka.... Uz to jako neobično, ali volim zvuk motornog testereta, ali samo u jesen, pomislićete da sam jedna od onih koja ne voli prirodu, ali nije tako. Ja sam veliki ljubitelj prirode, i uvek sam tu za njeno očuvanje. Kada se zapitam, zašto to volim? Nalazim sledeće odgovore:
1.Rodjena sam u septembru (doduše u danima, koji pripadaju letu, ali klimatski pripadaju jeseni).
2.Volim te pripreme za zimu, jer ako su drva spremna, a uz to i zimnica, onda čovek može iz svoje kuće da uživa u zimskoj idili.
3.Obožavam kišu, ranije sam znala da uzmem kišobran, i da šetam po kiši, ali sad mi deca ne dozvoljavaju.
4.Suncokrete obožavam, a uz to i Čuvenog slikara Vinset Van Goga.
5.Uz to volim film "Jesen u Njujorku"
 





Čuveni "Suncokreti " od  Van Goga.















 


Evo malo jeseni u mom kraju.







Uz jesenje boje, heklana žuta kapa sa plavom mašnom.




Kapi kiše, zar ne izgledaju, kao biserčići,vidimo ono što želimo videti. Ako smo optimiste, za nas je čaša polupuna, u suprotnom je poluprazna.





Naslagana drva, čekaju neku pećnicu.

Moji radovi u žutoj boji, nemam ih puno, ali evo nekoliko.











Narandžasta boja, boja jeseni sa žutim dodatkom.








 
Žuti šešir za moju ćerku, radjen po njenim instrukcijama. Sastav 100 % pamuk. Nekako pamuk najviše volim, što se tiče garderobe i materijala sa kojima radim.






 
Ovo je bila jedna žuta kapica sa cvetićima, pa se omalila mojoj devojčici ,pa sam joj napravila šeširić, tako što sam produžila plavim koncem.

I na kraju moj omiljeni automobil.






Još nešto, valjda me ova večerašnja kiša inspirisala da napišem ovaj post.

Do sledećeg posta 
     Jadranka                  

Нема коментара:

Постави коментар