Powered By Blogger

среда, 6. новембар 2013.

Jesen u mom sokaku

                     

 

U ovom postu ću vam prikazati fotografije nekih od  mojih radova.

Uz to što smo se lepo proveli na selu, uživajući u jesenjim bojama, mirisima i zvucima, napravili smo par lepih fotografija.    

To da li su lepe ostavljam vama da komentarisete. ;) :))))

            

 






   



  


Dok sam ja fotografisala, moja bratanica sa velikim uživanjem pozirala, deca su se lepo zabavljala, ubirajući jesenje plodove, valjajući se po suvom lišću u raznim bojama, koje je smo slikarka jesen mogla da napravi.

 

 




 

 Ovo je lizeza ili ogrtač, koji sam napravila za sebe uz pomoć knjige "Pletenje" Vanda Bonando, knjigu sam kupila na poznatom sajtu Limundo, za male pare.:)

 







 

 Ovo je bila traka za kosu, koja je  prevelika, pa sam je iskoristila za okovratnik, tako što sam dodala dugme-magnet.


 

 

 Od ove kape sam želela napraviti, zapravo šešir, pa mi se učinilo da je konac pretanak za to, pa sam odustala. Bila sam neiskusna, a sada sam malo iskusnija, pa znam da se šeširi mogu štirkati.:)











 

Ima toga još puno,ali da vas ne preplavim odjednom,sa gomilom kapa,kao svoju kuću.:)

Pozdravljam vas do sledećeg posta 

         Jadranka                                         

                        


Нема коментара:

Постави коментар