Powered By Blogger

понедељак, 30. март 2015.

Kardigan

Dobro veče! Na izgled oblačan, jesenji dan, a meni sunce sija, lepo sam raspoložena, zavrsila svoj kardigan. Zadovoljna sam i ponosna, zato sto samo ja imam takav i zato što sam ga sama napravila za sebe, to su čari ručnih radova.
Evo kako je sve počelo...
Zapravo videla sam ovu fotografiju.




Fotografija preuzeta sa interneta
Čim sam je videla oduševila sam se, pošto nisam mogla pronaći isti materijal, ja sam iskoristila ono što sam imala, i ono što sam mogla naći Klot & Frket shop, u toj prodavnici se može naći veliki izbor, posetite sfacebook stranicu.
Prvo sam uradila ledja tako sam naučila od iskusnijih pletilja, i ako to nisam znala da li ima veze plesti prvo ledja ili prednjicu. Zatim sam isplelela levu i desnu prednju stranu, i ako sam videla da mi tu nešto ne štima, ja sam već spojila delove, opheklala da bih videla kako izgleda moj kardigan. čak sam i konce uvukla, sve sredila. Kada sam sve to obavila nedostatak koji sam uvidela ranije, još više se primećivao. Greška je bila u tome, da sam previše petlji svela u izrezu oko rukava.



  

 Vodila sam se pravilom iz jednog časopisa, ne razmišljaću dato zavisi od debljine prediva kojim se radi. Tražila sam pomoć online prijatelja iz grupe Pletenje, koju moram javno da pohvalim i ako je grupa grupa tajna, ali ko god ima dobre namere može se priključiti. U toj grupi postoje divne žene, nesebične žene, koje su uvek spremne za pomoć. Uz pomoć njih sam shvatila mnoge stvari koje mi nikako nisu bile jasne.
Sve u svemu ja sam oparala svoj džemper, a nije mi bilo baš lako jer sam tako ukrila krajeve da ih nikako nisam mogla pronaći. Kada sam već krenula sa paranjem, oparala sam i ovaj crni i zeleni deo koji vidite na slici, jer je bio tanji od ostalog prediva, i onda je baš vukao ostatak džempera.
Brzo sam krenula u nove pobede, svela sam rukave, mnogo manje i to je bio pun pogodak.


Danas sam prošetala svoj kardigan, i bila sam baš  srećna i ponosana, sada sam spremna za nove i ozbiljnije poduhvate. Ali nije imao ko da me fotografiše unjemu.
Što se tiče šivenja, šav mi se ne primećuje prvi put sam šila sa lica, i mogu vam reći da je mnogo bolje.
Opširnije o tome možete naći ovde.




Evo mog kardigana sa prednje strane.




A evo i sa ledjne strane.
Ja sam se večeras baš raspisala.
Do sledećeg posta
Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар