Powered By Blogger

субота, 21. март 2015.

Prolece

Osvanuo je prvi dan proleca, ali proleće u pravom smislu, ja sam dan posvetila deci i prirodi, tj. uživanju.
Dan je bio neobično sunčan i lep jednostavno je mamio vani, tako da sam danas zapostavila sve svoje obaveze, veš, čak i ručak, pletenje, a trenutno pletem sebi džemper koji polako privodim kraju. Pa imamo i mi žene valjda pravo da jednom damo sebi oduška.
Sve se da uraditi, s tim što sam jutros jedva oči otvorila, nikako da se probudim, ali su me deca probudila u osam, a mogla sam još dugo spavati.



 Jedan divan maslacak u mojoj basti.



 Cvece koje sam dobila od svoje kcerke na poklon.




Naša mala kuca koju smo odhranili od svega pet dana, jer joj je majka nastradala, ali njoj ću posvetiti drugi post, i ona je danas uživala sa nama.

Do sledećeg posta
    Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар