Powered By Blogger

среда, 4. март 2015.

Maslinaste carape- cizme

Proslog puta sam heklala tirkizne cizmice za sebe, sada cu vam predstaviti jedne maslinaste koje sam odradila za poklon. Radjene su od ciste vune, prirodno bojene.
Razmisljala sam puno u poslednje vreme da li prodavati rucne radove ili ih raditi samo za svoje potrebe.
Reci cu vam da sam odlucila da pletem za sebe i svoju decu, i naravno za poklon meni dragim osobama koje znaju da cene rucni rad.
Na ovo razmisljanje me je inspirisala jedna starija gospodja koja je htela da joj ispletem sal i kapu pirinac bodom, za 600 RSD. Jasno mi je da ima 70 godina i da ne zna da plete sto znaci da ne zna ni da ceni rucni rad, ali da je ponizavajuce jeste, ispratila sam je put Kineza.
Ali da se vratimo na temu, ja sam ovaj put poklonila carape osobi koja voli i ceni rucni rad.






Proslog puta sam jedva napravila drugu, a sada dok sam radila jednu vodila sam evidenciju ili semu, naravno samo meni razumljivu kako napraviti drugu, i uspela sam.





Do sledeceg posta
 Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар