Powered By Blogger

недеља, 6. април 2014.

Moj prvi džemper

Moj prvi dzemper sam uradila,pre tacno tri godine,pred porodjaj sa mojim drugim sinom.Dzemper sam napravila za svoju cerku.Krenula sam sa radom,jos na pocetku trudnoce,ali nikako nisam mogla da ga zavrsim,u toj drugoj trudnoci,ja nisam bila,ja,nista mi se nije radilo,bila sam skroz lenja,jednostavno se nisam dobro osecala.Sto mi je bilo,jako strano,jer sam u prethodnoj trudnoci bila vrednija,nego inace,sto sam.Pored svega toga,ja sam želela da ispletem dzemper za svoju cerku,ali nisam znala na koji nacin da svedem rukave,pa sam se nekoliko dana ispred porodjaja zainatila,i odradila sve okativno,na svoju ruku.Ja sam bila presrecna i prezadovoljna,još srećnija sam bila,kada sam videla tada moju četvorogodišnju ćerku ,koliko je srecna.





Ovo je fotografija sa petog rodjendana,ali necete mi verovati,jos uvek ga rado nosi,nakon tri godine,obecala sam joj da cu joj isplesti,jos jedan slican,od iste vunice,jer imam nekoliko kanura u različitim bojama.



Džemper je na raskopcavanje.

Do sledećeg posta
          Jadranka
                             

Нема коментара:

Постави коментар