Powered By Blogger

среда, 16. април 2014.

Konci i ja

Već sam vam pisala o svojim zalihama,imam ih i previše,još se namnožilo nakon tog posta.Znate da sam obecala da cu zaobilaziti pozamanterije u širokom luku,ali nije tako,tome jedino ne mogu da odolim.Znam i sama da nemam toliko vremena da iskoristim taj konac,ali sve se nadam biće vremena.Haljinu koju sam pominjala u jednom od prethodnih postova sam završila,još da sašijem postavu i videćete je.U medjuvremenu,tačnije juče,dok sam šetala ugledala sam u jednoj radnji gde se često obezbedjujem koncima :),jako debelu vunicu.Morala sam da je probam,jer nikada sa takvom nisam radila,produkt toga,je isheklana kapa,koju sam jako brzo završila,ali mi je otišlo 200 gr za jednu kapu,što znači da nije isplativa.Kapu sam poklonila svojoj komšinici,ali sam se pre toga slikala ,jer mi se dopada kako mi stoji.













Očekujte uskoro fotografije haljine.

Do sledećeg posta
          Jadranka
                         

Нема коментара:

Постави коментар