Powered By Blogger

понедељак, 7. април 2014.

Vikend na selu

Kada dodje do prezasićenja od svega,kuvanja,peglanja,pranja veša, sudova,čišćenja,ribanja (a često se zapitam,kada će svi sudovi biti oprani i sav veš,ali tome nema kraja),onda pobegnem na selo kod mame.
Svemu ovome,kad dodam i prvi razred koji moram prolaziti sa svojom ćerkom,onda je zaista potreban odmor.Lepo je  dva dana,da znate da necete makar kuvati,nego lepo sednete,kao gost u svojoj kuci i rucate bez ustajanja i cimanja.
Priroda na selu je božanstvena,ali sam pri polasku žurila,pa sam zaboravila fotoaparat i još po nešto pride,što mi nikako nije nedostajalo.
Kasno sam se setila da imam mobilni telefon,pa sam uslikala svega par fotografija,dugujem vam sledeci vikend,malo više fotki,da i vi vidite kako izgleda prolece u mom selu.Meni je uvek živopisno,ali sada je prelepo liči na araru :)






U dvorištu moje mame,mama ima puno cveća,obožava ga i ako ima 64 godine,i još puno dodatnih poslova cveća se nikako ne odriče,svako godišnje doba,ukrasi po neki cvet iz njene bašte.





Narcisa,ima u izobilju.Mama sama uredjuje dvorište,i nikada joj nije dosadno.




Bele rade,maslačak,kojih ima u izobilju.





Moj najmladji sin u akciji,oduševljen prirodom,nije znao šta će sa sobom,šta će pre dodirnuti,da li travu,ili zemlju,ili kucu....Krenuo je za psom,ovaj putić ispod njega su napravili psi,moji roditelji imaju tri psa.Krenuo je unatraške da ispita kuda vodi taj put.



Do sledećeg posta
           Jadranka             

Нема коментара:

Постави коментар