Powered By Blogger

четвртак, 3. април 2014.

Naručene kape za sledeću zimu

Tek što je proleće granulo,ja već imam tri poručene kape za narednu zimu,tacnije za celu porodicu.Taman sam se bila olenjila u pletenju,odnosno,živim u malom gradu,tako da u mom mestu bolje rade Kinezi,nego osobe koje izradjuju ručne radove.Malo sam se razočarala na prodajnoj izložbi za 8.mart,vrlo malo se prodalo.A ja bih želela,da spojim lepo i korisno,rekla sam sebi da cu samo izradjivati stvari za sebe i svoju porodicu,kad ono porudzbina.S tim što nije meni toliko bitan novac,koliko volim kada neko nosi odevni predmet koji sam ja izradila,tada bih ga poklonila i nepoznatoj osobi.Ja svakako volim da heklam i pletem,to je moja joga,moj smiraj na kraju dana.Sve žene koje same brinu o svemu,znaju da je na kraju dana kada se sve smiri i svi zaspu,potreban neki izduvni ventil,moj izduvni ventil,je u pravo heklanje,a i ovaj blog.Jer sam počela da ovisim i o njemu.Od te tri kape,dve su već gotove,treća čeka,jer se plete,a ja u poslednje vreme,više volim heklanje,započela sam,i brzo ću je završiti,ovih dna sam malo heklala svoju haljinu,koju ne želim da zapostavim,jer želim da bude spremna za leto.
Prva kapa,ženska,braon,uradjena po uzoru na ovu.




 

Evo braon kape.






S tim što je prethodna kapa radjena čistim,pamukom,ova braon je uradjena od vunice,ali veoma se lepo radi,i baš sam zadovoljna,ishodom.






Sledeća je uradjena kapa za bebu,po uzoru na kapu mog sina,koju više nema,jer je na putu od vrtića do kuće izgubio,i nakon pet minuta nije je bilo,nestala je,verovatno se nekom svidela.Bila sam besna,jer sam je uradila,specijalno za njega.Uvek kad pogledam fotografiju bude mi žao,i prijateljica mi se stalno smeje zbog toga.










A evo i kapice za bebu,moj mladji sin pozira.




















 

Treća je muška,crna,vitez kapa.






Kao što rekoh,započeta,i nadam se da će biti završena za vikend.






Do sledećeg posta
            Jadranka
                      

Нема коментара:

Постави коментар