Powered By Blogger

понедељак, 28. април 2014.

Sesirici

Evo jednog posta o mojim isheklanim šeširićima. Volim šešire, ali ih ne nosim, tek prošle godine sam naučila kako se pravilno hekla šešir, do tada sam to radila za svoju ćerku, ali amaterski.
Evo sada ćemo ići hronološki od prvog do poslednjeg.




Ovo je prvi, više liči na kapu, ali sam malo dodala na obodu, pa se stvorio šeširić.




Ponestalo zelene vunice, pa je dodata bela, da bi se produžila kapa, pa je ispao slatki šeširić.




Letnji šeširić za moju ćerku, izradjen od pamučnog konca.





Još jedan šeširić za moju devojčicu, ali iz njene mašte, mama je samo trebala da hekla, a ona je pričala šta treba da se radi. S tim što obod nisam znala da uradim, pa je ispao ovakav lepršav.





Šešir za mene, ali je prodat, iznet je na izložbu, i neko je poželeo baš njega. I kako mi pletilje kažemo, nema veze isheklacu drugi za sebe, ali nista od toga. Tako da sam ostala bez šešira.





I poslednji,koji sam uradila za male bebe, čisto da se isprobam, da vidim da li ću uspešno isheklati šešir.





Do sledećeg posta
                         Jadranka

Нема коментара:

Постави коментар