Powered By Blogger

недеља, 19. јануар 2014.

Zeleno

Nakon crvene, zelena je moja omiljena boja. Smatra se da je zelena boja oznacava slobodu, zastitnika prirode, odmor za oci, zato su i skolske table u vecini slucaja u zelenoj boji. Zato kada pletem, dosta upotrebljavam sve nijanse zelene boje.


Ova fotografija je preuzeta sa interneta.



Moji radovi izradjenizelenom bojom.


Heklana kapa, za mog sina,izradjena od bebi vunice.





Lizeza (ogrtač) nežno zelena boja.









Zelena sovica, za mog srednjeg sina, izradjena od čiste vune.





Heklani šešir, od pamučnih traka, u maslinasto zelenoj boji.





Mrežaste rukavice, za moju najstariju ćerku, materijal, kao za šešir.



Baby popkice.






Kapa za moju ćerku, izradjena od iste vunice, kao baby popkice, a cvetić na njoj možete videti ovde.





Heklana kapa za moju ćerku, radjena po metodi ove kape.




A ovo se meni jako dopada.

Možda sam nešto izostavila u zelenoj boji, za sad toliko.


Do sledećeg posta
        Jadranka               

Нема коментара:

Постави коментар