Powered By Blogger

понедељак, 13. јануар 2014.

Izrada suvenira 3.deo

Vec sam vam pisala o izradi suvenira, ovaj post je namenjen tradicionalnom vašaru u mom gradu. Vašar u Raški se održava 13. i 14. oktobra svake godine. Na vašar dolaze ljudi iz cele Srbije gde prodaju svoje proizvode, sve ulice su ispunjene šarenilom, koji najviše mami decu, a i sve nas. Znate kako je kada vidite sve na jednom mestu, pa vam odjednom sve treba, dosta puta se kupi vrlo bespotrebnih stvari, zato ja što sam zrelija, i pre nego što počne vašar, preispitam sebe, šta mi u stvari treba. Mesta za prodaju, se uvek plaćaju i rezervišu unapred.
Ove godine je uvedene jedna novina, opštinska uprava, odnosno TSO, dala je jednu ulicu besplatno za izložbeni prodajni program, za ljude koji se bave rukotvorinama.
Tako da su i Devojke iz Raške, mogle da se predstave u svom gradu i pokažu svoje rukotvorine.
Na tezgi su bili svi naši zajednički suveniri, a i sve ostalo, što svako od nas ponaosob stvara.
Da ne pričam mnogo, evo fotografija, jer kako kažu"Slika govori više od hiljadu reči".






Malo smo nazdravile. :-)













Ovde možete videti i lutke ručne izrade. 






Dekupaž.




Moje kapice. 






Šalovi od jedne članice.









Tradicionalne vunene čarape, koje se kod nas rado nose tokom zime, a ko ima problem sa cirkulacijom i tokom leta. Ne znam da li ste znali bela vuna je jedina dobra za cirkulaciju.





















Vidite ovu šaru, ove čarape su deo narodne nošnje.






Još lutkica.






Rajfovi za kosu, koje ja izradjujem.







Nazuvci ili popci.





 Šalovi.





Imali smo puno stvarčica u dekupaž tehnici, koje izradjuje moja drugarica, ona nije deo našeg tima, ali sam ja uzela njene proizvode za prodaju. Pored toga što su lepi i dekorativni, jako su pedantno odradjeni. 

Do sledećeg posta 

      Jadranka                 



Нема коментара:

Постави коментар