Powered By Blogger

петак, 31. јануар 2014.

Ukrasne flase

Već duži vremenski period, pravim ukrasne flaše, odnosno ukrašavam obične flaše neobičnog oblika, koncem.
Prvu flašu, koju sam napravila, opheklala sam je koncem.



 Ovu saksiju sam oblepila kamenčićima, tako da je moj kaktus dobio novu kućicu.



Zatim sam došla na ideju da ukrašavam flaše, ova mi je bila inspiracija, za sve ostalo.




Prvo sam napravila, flašu desno, pa su onda usledile sledeće. S tim što nisam sve uslikala, jer sam većinu rasprodala i poklonila.





Boca od viskija .





Moja ćerka pozira, a flašu smo našli u selu, u jednoj staroj šupi i veoma je stara.







Do sledećeg posta
         Jadranka                

2 коментара:

  1. i ja sam ovo jednom davno radila, ali ne baš na ovaj fazon, nego samo uzmem flašu i lijepim na nju špagu od vrha do dna. poslije dodam još nego detalj i gotovo :)

    ОдговориИзбриши