Powered By Blogger

понедељак, 27. јануар 2014.

Oslikane tegle

Ovih dana sam došla na ideju, da malo šaram tegle, ništa novo, ništa nevidjeno, samo sam ja želela to da probam. Kupila sam akvarel boje, četkice, praznih tegla uvek ima.
Pre nekoliko dana sam na jednostavan način ukrasila jednu teglu, možete videti ovde.
Oslikavanje tegli mi je jako zanimljivo, jer kada su praznici, kada ne mogu da pletem, mogu da oslikavam tegle.
Moja prva tegla izgleda ovako.




Nisam vodila računa o preciznosti, jer nisam ni imala toliko vremena, od prevelike želje za ishodom.
Ali se nadam da će u buduće biti sve bolje i bolje.






Uslikala sam je zajedno sa prethodno ukrašenom teglom.





Sinoć sam završila jednu crno-belu teglu.









Do sledećeg posta
       Jadranka                  

Нема коментара:

Постави коментар