Powered By Blogger

недеља, 12. јануар 2014.

Kreacije moje sestogodisnje cerke

Dok smo bili u selu, naučila sam kćerku da šije, čas je trajao samo jedan minut, ona je tako brzo to savladala. Nije podizala glavu ceo dan je šila haljine, suknje i trake za kosu za svoje lutke. Ja sam joj pomogla u njenim kreacijama tako što sam joj isheklala šal i kapu za njenu Barbiku. Haljine je šila od ostatka hulahop čarapa sa kojima sam ja isheklala torbicu za mobilni. A trakice za kosu je kreirala uz pomoć ostataka moje vunice, iskreno meni se jako dopalo. Pogledajte i sami.














Pored šića, moja ćerka je ukrašavala zid babi i dedi kolažom, praveći smajliće i cveće. Ovo je ona fotografisala.













Ona je inače nestašna devojčica, ali tog dana je bila toliko dobra i mirna ,bila je vredna, nema šta. 

Do sledećeg posta 
       Jadranka              

Нема коментара:

Постави коментар