Powered By Blogger

субота, 18. јануар 2014.

Belo

U ovoj i prethodnoj godini naparavila sam dosta belih kapa i još po nekih stvarčica.





 Bela kapa, sa narandžastim detaljima za moju komšinicu.Kapu sam joj odradila jos prosle godine, pa se pokupila od pranja, pa sam je oparala i ukrasila narandzastom bojom.





Baby popkice, za jednu princezu.








Kapa kao pahuljica, uz nju sam uradila i šal, videti ovde.




Mrežaste kapice za bebe i odrasle.





Cvetići.





Šal i kapa.





Bela kapa, za moju drugaricu.





Mojoj drugarici, lepo stoji, i što je najbitnije da je zadovoljna.





Ovu kapu sam uradila po narudžbini u beloj i crnoj boji.Moja ćerka mi pozira.To je bilo pre nekoliko godina.






Ovu kapu sam odradila za sebe, ali je bila na nekoj izložbi kod moje prijateljice i prodana je.





Kapica za mog srednjeg sina.

Do sledećeg posta
    Jadranka                      

Нема коментара:

Постави коментар