Powered By Blogger

среда, 29. јануар 2014.

Jučerašnje veče

Već danima ništa ne pletem, milion želja, a premalo vremena, dosta lošeg raspoloženja, promene vremena(hormoni rade), žene znaju šta se tokom meseca dogadja u našoj glavi.
Uzmem u ruke, razna pletiva, pa kažem sebi: " Danas ću plesti kapu",pa se setim da imam nezavršenih, započetih stvari, kao recimo ovaj šal, koji sam sinoć nastavila da pletem.





U susret Novoj godini započela sam prekrivač, ali se nisam mrdnula dalje od početka.








Moja prijateljica je počela da hekla, pa je poklonila mojoj kćerki žutu kapu, kojoj sam sinoć isheklala borduru i dodala ružicu. Kapa sada izgleda ovako.





Nadam se da ću ovih dana biti, malo vrednija, evo sinoć sam napravila odabir vunica od kojih planiram da napravim kapu svom srednjem sinu. Pošto ima samo jednu, koju obožava.
Izabrala sam četiri boje,  slične nijanse, dve će prevagnuti.





Do sledećeg posta
   Jadranka                   

Нема коментара:

Постави коментар