Powered By Blogger

четвртак, 7. новембар 2013.

Sovica za mog sina


                                            Improvizovana sovica


     Sovicu o kojoj ću vam pisati u ovom postu sam napravila tačno pre godinu dana za svoje drugo dete (sada dvoipogodišnjeg),tada sam prvi put radila ovakvu vrstu kape.Kapa je odrađena od čiste runske vune,mislila sam da će ga bockati,ali kada su zimske igre bile na vidiku nije ni primetio malo bockanje. :)
Moj maneken pozira.  

 
.








Ali,pošto je moj sin pre mesec dana krenuo u vrtić,jedno jutro se pobunio da neće ići,morala sam na brzinu napraviti sovicu,kako bih i ona krenula sa njim .Kada je sova završena ,moj sin je bio oduševljen,sada želi nositi kapu,čak i kada je toplo :)
Sada je kapica dobila novi oblik i izgleda upravo ovako









Do sledećeg posta
             Jadranka
                   


Нема коментара:

Постави коментар