Powered By Blogger

субота, 7. децембар 2013.

Malo sijem

Svakodnevno moja šestogodišnja ćerka, dolazi iz škole sa pocepanim pantalonama na kolenima. Ili su pocepane ili uprljane, pitala sam se šta to radi, kako joj uspeva. :-) Onda mi je jedna devojčica iz starijeg razreda razotkrila misteriju, oni se klizaju po parketu u učionici na kolenima.
 Jedan dan je došla uplakana, jer je načela farmerke koje su joj veoma drage, jer su po njima našivene šljokice. A devojčice vole te "fensi" stvarčice. Kako mi se nije isplatilo da ih dajem majstoru, inače to često radim, i ako imam svoju mašinu. Mašina je stona, pa mi je teško rasklapati je zbog dece, to mi dodje nekako stresno. Ali sam ipak uključila svoju mašinu za ovu sitnu prepravku.

Prvo sam isekla krug od tamnijeg teksasa, obim kruga je taman toliki da prikrije poderotinu, koju sam uštepala.










 Zatim sam na tom krugu izvezla perlama, oči,nos i usta, čime je ona bila oduševljena. I na kraju sam krug našila na štepano mesto.



 Pantalone su gotove,a moja ćerka oduševljena.

Prošle godine, sam joj sašila haljinu, od moje suknje, koja je meni bila mala, previše uska. Lako sam je sašila ništa precizno, a svi su oduševljeni njom, i svi nas pitaju gde ste kupili haljinu. Evo našla sam jednu sličicu moje ćerke u toj haljini, jednostavnoj, a lepoj.




 Do sledećeg posta 
          Jadranka                 

Нема коментара:

Постави коментар