Powered By Blogger

субота, 7. децембар 2013.

Moj kreativni nered

 Dok pletem ili radim bilo koji drugi ručni rad, oko mene je nered (kreativni), svuda okolo su razni konci, pletiva i ostali potrebni materijali. cim zavrsim poslove, sve se da srediti.Kada zavrsim zapoceti rad, onda uzivam dovodeci kucu u red.


 

Na jednom mestu, puno kapa, i nekoliko nezavrsenih radova. Neke od njih sam već zavrsila.




Ovo je još jedna kapa za moju komšinicu, u beloj boji sa narandzastim detaljima.Započela sam jedan zanimljiv šal, koji je pri kraju. Mada mi nekako teško ide, uzmem da ga radim samo kad nemam inspiraciju ni za šta drugo. Samo pomisao da treba da bude baš dugačak odbija me od njega.




 Odavno sam zavrsila šal u krem boji od pamuka, ali ga nisam pokazala, nije baš najbolja fotografija ili ja nisam baš najbolji model. :-)



Dok sam završavala šal, dobila sam inspiraciju, pa sam isheklala jednu traku za kosu, s tim što sam duplirala predivo, i na kraju dodala til za mašnu.

 

 

Odradila sam i belu kapu, radim beli heklani šal, u kompletu sa kapom, nežan kao pahulja, kada uslikam, podeliću i to sa vama.

Do sledeceg posta

     Jadranka

 

                       

                        




Нема коментара:

Постави коментар