Powered By Blogger

понедељак, 16. децембар 2013.

Mrežaste kape

Početkom ove godine sam naučila da pletem mrežaste kape, pa sam ih isplela nekoliko. Veoma se lako i brzo se heklaju, i što je najvažnije smiruju. Mogu da gledam film, i da heklam, nema brojanja, ima ali jednoličnog.









Ovo je prva isheklana, mrežasta kapa, što možete videti po obodu, jer nije odrađena, baš najbolje. Ali mojoj rođaci se jako dopala, tako da je poklonjena. A moj pozer je moj najmlađi tada šestomesečeni sin, malo glumi devojčicu. :-)





Zatim sam po uzoru na prethodnu kapu, isheklala još jednu, sličnu, na oko istu, ali ne verujem, jer dve iste stvari ne mogu da uradim, jedino da radim istovremeno. Ona je prodata.




Ova kapa je rađena od pliša,manekenka mi je moja najstarija ćerka.




Ovde možete videti kako ta ista kapa pristaje šesnaestogodišnjacima(moja bratanica-moja prava manekenka) :-).

 


Moj mali maneken ,kod babe u naručju, malo pozira, čisto da se vidi model kapice. Da se vidi da je ova bas mrežasta.

Do sledećeg posta 
          Jadranka              

Нема коментара:

Постави коментар