Powered By Blogger

среда, 11. децембар 2013.

Literatura

U ovom postu ću  prikazati moju literaturu(stručnu) :-), vezanu za ručne radove. Pored nekoliko knjiga, imam i puno časopisa koje često kupujem, uglavnom je to "Praktika" ,u poslednje vreme ima je i na sniženju po 50-80 rsd,u svim kioscima.To su stari brojevi,sniženi su radi rasprodaje, ja sam srećna zbog toga, ne marim što su stari brojevi.
Knjige o ručnim radovima sam počela prošle godine da kupujem, i to na sajtu"Limundo" , tu se mogu naći povoljne stvari koje nekom ne trebaju, a neko svuda traži baš to. Ja tu uglavnom kupujem knjige, i obično prodjem veoma dobro, jer pored knjiga o ručnim radovima, volim da čitam. Ne bih mogla zaspati dok ne pročitam, makar nekoliko stranica, umesto da" brojim ovce", ja lepo uzmem knjigu pročitam par strana i odmah se uspavam.
Pokazaću vam neke od mojih najdražiš knjiga o ručnim radovima.


 
Ovo su mi najdraže,rećiću vam po nešto pojedinačno o njima.

 


Obe knjige su dobre, ali kad bih morala da biram izabrala bih "Ručni radovi". U njoj je sve do u detalje, napisano(bodovi,šeme..), na pr. kako se pletu čarape, koliko je vunice potrebno, za koji uzrast ,verovatno ćete pomisliti da toga ima u svim stručnim litaraturama, ali u ovoj knjizi je to objašnjeno baš za početnike. Knjiga "Sve o ručnim radovima", i u njoj ima dosta toga, ali kao što rekoh pre bih izabrala prethodnu.




Ove knjige su odlične. Njihov početak je zasnovan na istoriji pletenja i heklanja. A zatim je sve postupno objašnjeno, počev od osnova heklanja i pletenja, bodova, mustri, dodavanja i oduzimanja petlji, završetaka, pa do raznih odevnih predmeta i ostalih predmeta za kućnu upotrebu. Iz knjige "Pletenje", isplela sam lizezu, koju možete videti ovde.










Ova knjiga mi je juče stigla, i sviđa mi se, ima puno zanimljivih ideja i uz to i šeme. I ako potiče iz 1984. god, radovi su moderni, nisu zastareli, možete videti izrađen abažur za lampu, kao i milje u vidu srca.







Ova knjiga kao što njen naslov kaže "Hiljadu kukičanih radova", sastoji se iz hiljadu šema za heklanje, fantastična je za one koji znaju da čitaju šeme.





Uz ovu knjigu imaju oznake, kako se čitaju šeme,još nisam naučila da čitam šeme, a želela bih, kako je knjiga skoro dospela u moje ruke, ovih dana ću i to savladati. Pohvaliću se, ako uspem u tome.





Nabavila sam i jednu knjigu o šivenju, kao što sam vam već rekla znam da šijem na pravo, sašila sam par stvarčica, kao na primer ovo, prvo što sam sašila, bio je pačvork prekrivač, o tome neki drugi put.

Do sledećeg posta
       Jadranka                

Нема коментара:

Постави коментар