Powered By Blogger

понедељак, 9. децембар 2013.

Pletem, pletem

 Nedavno sam imala poručen prsluk za devojčicu od dve godine, od čiste vune. Prsluk je naručen, da bi otisao kao poklon jednoj devojcici u Australiji  .Žena koja je to poručila želela je da devojčica ima nešto (suvenir), što će je podsećati na naše krajeve, a ujedno i prikazati tradicionalnu  odeću srpskog kraja u Australiji.
Na prvom mestu mi je bilo da budu zadovoljni prslukom, a i sama sam želela da bude lep, i drugačiji,pa sam se malo potrudila. Prsluk je dug , do kolena, kako i ja imam dvogodišnjeg sina, makar mi je bilo lako za mere.








Uz prsluk su želeli i čarape, pa sam jednu prijateljicu zamolila da ih isplete, jer to još nisam naučila, ali uskoro hoću, to sam obećala sebi. Jer mi je to preko potrebno.







Minđuše sam isheklala na poklon, isto od vune.




Na kraju kada je bilo gotovo, interesovalo me da li su zadovoljne, najviše me je obradovalo, kada sam videla da se devojčici sviđa i da će ga rado nositi.

Do sledećeg posta 
       Jadranka                

Нема коментара:

Постави коментар