Powered By Blogger

понедељак, 2. децембар 2013.

Abažur za lampu

    Juče sam htela da se oprabam u pravljenju abažura za lampu, pa sam se pozabavila time i mogu vam reći, pored toga što mi je bilo zabavno, delovalo je i veoma opuštajuće. Tako da ću već danas, napraviti nešto slično.
  Potreban materijal:
  • balon
  • zidarski konac
  • lepak(ili redja smesa napravljena od brašna i vode), a može i štirak.
   Pošto smo deca i ja već počeli sa novogodišnjim pripremama, pre neki dan smo kupili puno balona. Prvo sam pomogla ćerki da napravi jedan nakit, uz pomoć balona, vunice i perlica.





Zatim sam ja došla na ideju da napravim abažur za lampu.






Abažur sam stavila na malu lampu, čisto radi probe, kada ga stavim na veliku lampu, fotografisaću ga, pa ćete moći i to da vidite. I sama sam bila nestrpljiva, da podelim ovaj post sa vama.
 A kada se uključi lampa, abažur izgleda ovako.





Do sledećeg posta
    Jadranka                   

Нема коментара:

Постави коментар