Powered By Blogger

петак, 22. новембар 2013.

Baby popkice



   Prosle godine, dok sam bila trudna sa svojim trecim detetom, poželela sam da ispletem jedne popkice za bebe. Kako ih nisam nikada plela, tražila sam po internetu šemu, i pronasla sam, jedne ovde koje su mi se jako dopale, jednostavno i brzo se urade, a ishod prelep, a pre njih sam isplela jedne, onako sama,pa pogledajte.



 Za prvi put,nije loše, zadovoljna sam. A po uzoru sa interneta napravila sam ove.




i
 


 Mogu vam reći da sam se oduševila, što sam uspela da ispletem nešto ,što mi se zaista svidja.
  Jutros sam isplela jedne nove, za jednu tek rodjenu princezu u Beogradu ,poslala sam ih po njenoj baki.





  Njih  sam, baš brzo isplela, jer sam ih radila na debele igle br. 5, i svidjaju mi se.

Do sledećeg posta
   Jadranka                      
                            

 
                                                                                                                                                                         


    







Нема коментара:

Постави коментар