Powered By Blogger

петак, 15. новембар 2013.

Baby kompletić

     Juče sam isporučila kompletić za bebu (kapicu i šal), šal sam završila, odavno, što možete videti ovde ,a i kapica je započeta, ali tek prekjuče završena.
     Mislila sam da ću kapicu završiti mnogo brže od šala, ali kada se tako misli, uvek naidje neki problem. Prvo sam počela da je pletem, na debele, okrugle igle, ali sam par puta oparala, zbog veličine, suviše je mala, da bih mogla lako da se plete na okrugle igle. Na kraju sam uzela pet igala, i ako ne volim da radim sa njima zbog ispadanja petlji, upravo se to i dogadjalo, petlje su ispadale, ja sam se često zabrajala, dok me deca zapitkuju nešto, a ne volim ni kad moram da brojim, a ovog puta sam morala, jer sam upotrebila mustru bod lista, u kojoj je svaki red drugačiji.
       Pošto praznicima ne pletem, morala sam da požurim da je završim, noć pre "Svetih Vrača", tako da je do 12 sati na noć bila ispletena i oprana.











Što je najbitnije ,mama i beba su zadovljne kopmpletićom, jer je vunica veoma nežna i mekana, baš kao i bebe.
Ovoga puta moj pozer je bio ćelavko(Milica), a uz njega su pozirali i moje dvoje dece.





Do sledećeg posta

    Jadranka

                     


Нема коментара:

Постави коментар