Powered By Blogger

недеља, 3. новембар 2013.

Kineska radnja

                                          

Made in China

Živim u Raški, u malom gradu u jugo-zapadnom delu Srbije. Stanovništvo u Raški bavi se pretežno trgovinom,tekstilnom industrijom, rudarstvom,stočarstvom, poljoprivredom itd. Sve u svemu Raška nema igralište namenjeno deci, ali zato ima tri ogromne kineske radnje ,koje mame decu. Ja ih zaobilazim u širokom luku,jer ne podnosim taj"miris" koji krasi sve kineske radnje.

Ali ne lezi vraže,jednog dana dana u šetnji sa decom,srednje dete je utrcalo u kinesku radnju, naravno usla sam za njim,i za oko mi je zapala majica,nisam mogla da odolim, a da je makar ne pogledam, prvenstveno sastav (100% pamuk),jer gotovo da samo nosim pamučne stvari, ali uzalud majica jeste odgovarala mojim normama, ali bila je pocepana. Izasla sam iz radnje, i razmisljala šta bih mogla da uradim da je sredim, nakon pola sata, dosla sam na ideju da bih na nju mogla staviti svoj lični pečat. Vraćam se u radnju, uzimam majicu, i zbog te male poderotine majicu spustim sa 500 RSD na 15O RSD.

Prvo sam zakrpila malu poderotinu ručno naravno.

                                

 

Zatim sam isheklala cvetić lureks koncom i našila nekoliko šljokica po obodu i mjica je već nosiva.

Majica koja košta 150 RSD,je lepo iznošena dva leta,a može još puno da se nosi,pored toga laka je i za održavanje.Majica izgleda ovako

 

 

 
 Ovaj mali prstic, sto vam pokayuje cvetic je od mog najmladjeg sina, privukle su mu paznju sljokice, pa nije mogao da odoli, ada ne ispita svojim prsticima.

 Do sledećeg posta

         Jadranka

   

 


 


 

 

 

 


                          

                                             

                                

Нема коментара:

Постави коментар