Powered By Blogger

петак, 1. новембар 2013.

Heklana kapa za mog najmladjeg sina

                Šta radim danas,teško pitanje koje sam postavila sebi.Danas sam ceo dan u nekoj jurnjavi,dan mi je protekao veoma brzo.Od moje troje dece, jedno sam odvela u vrtic u 8 h,zatim se vratila kuci ,spremala dorucak za ostale clanove,kao i sve mi žene.Nakon toga kućne obaveze,sastanak sa ženama iz mog udruženja "Devojke iz Raške",o tome ću vam pisati u nekom od narednih postova..

Zatim odvodjenje najstarije devojčice u školu,jer je prvak,još uvek je nisam osamostalila,uzimanje srednjeg sina iz vrtica.Ali ipak sam nasla vremena da zapocnem heklati kapu za mog najmladjeg jednogodišnjeg sina.
Kapa izgleda ovako,još uvek nije završena,ali biće večeras  očekujte mog manekena u svojoj prvoj heklanoj kapi.

                                             



Do sledećeg posta
             Jadranka
                       











Нема коментара:

Постави коментар